Roland írta,
16 óra 26 perckor,
Lekváros bukta témakörben.
Azon a napsütéses vasárnap reggelen még nem sejtettem, hogy rövid időn belül ilyen csúnyán fognak alakulni a dolgok.

Délután kettőre beszéltük meg a találkozót a Kacsóh Pongrác úti meki előtt. Én nem sokkal egy után érkeztem meg, gondoltam egy menü még belefér az indulás előtt. A teraszon telepedtem le, mivel nem akartam szem elől téveszteni a lezáratlan motort. Épp az utolsó sült krumplikkal küzdöttem, amikor Attila a GSX 1.4 hátán begurult a parkolóba. Rövid "kivel-mi-történt-mostanában" eszmecsere következett, majd megérkezett Ákos, még bejáratós TDM-jén. Innen a Csiki-Bege autópláza felé vettük az irány, ahol Tamásék vártak ránk. Úgy terveztük, hogy elmegyünk egy könnyed dobogókői kanyarvadászatra, mielőtt kezdetét veszi a "Nagy vasárnap esti motorozás" a Hungaroringen.

Nyugodt, 70-100 km/h közötti tempóban vágtunk át a városon, egészen a Pilis lábáig. Gyönyörű időnk volt, sütött a nap, de nem volt az a gatyarohasztó meleg. Vasárnap lévén rengeteg autós, motoros, kerékpáros és gyalogos lepte el a vidéket, ezért felhőtlen kanyargásról szó sem lehetett. Mindenesetre élvezeteset motoroztunk, főleg a fenti, jó minőségű útszakaszon. Az R6 magabiztosan falta a kanyarokat, én meg éreztem, hogy bőven vannak még tartalékok a különböző elemekben. Gyakorolgattam a kiüléseket is a még ropogós Spyke bőrruhában, de a visszafogott tempó nem adott lehetőséget a térdkoptatók felavatására. Attilával általában elléptünk a többiektől, mivel Ákosnak még új volt a szerkezet, Tamás pedig frissen összeforrt kulcscsontjával és hátul kuporgó barátnőjével nem akarta felidegesíteni saját őrangyalát.

A fenti parkolóban eszegettünk, iszogattunk, majd négy óra körül Attilával Mogyoród felé vettük az irányt. Mivel kicsit késésben voltunk, az északi összekötő hídon akartunk átvágni, pechünkre. Félúton járhattunk, amikor is robogósok és biciklisták figyelmeztettek, hogy a pesti oldalon tárt karokkal vár a rendőrség. Innentől tehát (a nyitott dobok miatt) tologatós játék következett, tűző napon, bőrruhában, ami mondjuk egy monstre GSX esetében eléggé hálátlan feladat. Természetesen mire átértünk, a zsaruk elpucoltak. Késésünk tehát csak fokozódott, ezért az M3-as kivezető szakaszán matrica nélkül, két kiló körüli tempóban (ejnye-bejnye) csavartunk el egészen a Hungaroringig. Innentől aztán felgyorsultak az események...



Hozzászólások
Milestone fan club - Svájc mondta [2006.05.05. 20 óra 40 perckor]:

Mondjuk a nyitólapra inkább egy 15-ös buktát tehettél volna...:)))
Várjuk a folytatást.
Marco aus Zürich mondta [2006.05.10. 17 óra 41 perckor]:

Jaja, és a lekváros bukta után a kecsöpös csülökről szóló részt se hagyd ki...mellesleg mikor lesz már kint az első motorom c. cikk ?...már nagyon várja mindenki....:)




Ha mondandód van...

Tagként kell belépned ahhoz, hogy hozzászólhass a bloghoz.