Milestone.hu - Hypermotard-spotting, Como
 


Roland írta,
22 óra 20 perckor,
Motor témakörben.
Nemrég Olaszországban sikerült lencsevégre kapni a taljánok legújabb büszkeségét, a Ducati Hypermotard 1100-at. Helysz?ke miatt egészalakos fotót én nem tudtam készíteni, mindenesetre a gyári képeken a filigrán gép így néz ki oldalról.


Megéri elid?zni a részleteken! Gyönyör? az egyoldali hátsó leng?kar, a Marchesini 'Forged' feliratú Y-villás felni, a színtelen index, a karbon borítású Termignoni cs?pár, a szupermotós, de mégsem bokorugró design.


Minden porcikája olasz módra kifinomult, még az utaslábtartó sem olyan groteszk, mint általában a mai 600-as japán naked motorokon (pl. ER-6, GSR, Hornet). Térhálós a cs?váz, karbon a farokidom, a Hypermotard felirat pedig maga a tipográfiai orgazmus.


Karbon a bordásszíj burkolata, magnézium (szín??) a dekni. Még a diszkréten elhelyezett Shell Advance matrica is javít az összképen.


Kézvéd?be integrált színtelen indexek, behajtható tükrök.


A Brembo fékek radiálisan rögzítettek, az els? sárvéd? szintén karbonból készült, az oszlopnyi vastagságú fordított els? villaszárak pedig már-már MV Agusta magasságokba emelik a motort.


A hegyes, el?renyúló, viszont meglehet?sen m?anyag hatású orr-részen még faraghattak volna valamelyest a tervez?k.


Megint itt a míves hátsó leng?kar, a dupla kidörrent?, az Öhlins (küls? gáztartályos) hátsó rugóstag, valamint a hosszú, de mégis kényelmes hatású vezet?ülés.


Nekem bizony kéne ez a pillesúlyú örömmotor. Hogy a nemes összetev?kkel felszerelt Ducati valójában mennyire jól motorozható, azt Ruben Xaus nemrég megmutatta. Nézzétek meg a képeket, és .



Hozzászólások
Kovaks mondta [2007.08.04. 15 óra 53 perckor]:

Megküldenéd Kakucsringen, mi? :)))




Ha mondandód van...

Tagként kell belépned ahhoz, hogy hozzászólhass a bloghoz.