Lám, a Ducati még kerékpárból is tud ízléseset készíteni (ne engedjük most tekintetünket elkalandozni Stoner szétbontott gépe felé!).
Mennyire más vonalat képvisel ehhez képest például a Kawasaki, melynek egyik korai
MotoGP versenygépét mintha
Kiska faragta volna baltával ilyen szögletesre. Hozzá kell persze tennünk, hogy nem csak esztétikailag tud maradandót alkotni a vörös gyár, hiszen mára a műszaki tartalom is versenyképessé lett a japán motorkerékpárgyártók termékeivel szemben. Igaz, ár/érték arányban az utcai gépek esetében nem annyira kedvező a helyzet, de ez nyilván pozícionálás, mintsem gyártói-, vagy mérnöki tudás kérdése. Ha anyagi lehetőségeim engednék, azonnal beneveznék az
új 848-ra. Szép, könnyű, gyors, és az új trendeknek megfelelően ezt is gyártják
fehérben. A legjobb sportmotor választás ma, szerintem. Tetszik az új Monster is, de alacsony ülésmagassága miatt számomra az nevetségesen kicsi lenne.