2005.03.15. Aprilia RS250

Roland írta,
14 óra 30 perckor,
Motor témakörben.
Az olasz konstruktőrök ebbe a modellbe a Suzuki negyedliteres, V2-es, kétütemű erőforrását építették be, amelyet saját fejlesztésű vázzal, Brembo fékekkel, Showa villával és Sachs rugóstaggal fűszereztek meg. A motort Németországból hoztam még a regisztrációs adó bevezetése előtt, érdeklődők itt olvashatják a forgalomba helyezés nehézségeit. A paripáról tudni kell, hogy kizárólag pályahasználatra vásároltam, közúton nem akartam motorozni vele. Tavaly még alkalmam nyílt kivinni a gépet a Hungaroringre, az ott szerzett tapasztalatokat röviden össze is foglaltam. A szezont követő hosszú téli estéket a motor már Dunakeszin töltötte, Aszalósék műhelyében. Ez idő alatt felkerült a biciklire egy Jolly Moto kipufogószett, a súlycsökkentés érdekében pedig leszereltünk a felesleges alkatrészeket. Ezt követően már csak egy alapos tisztogatás volt hátra.

Aprilia RS250
Aprilia RS250
Aprilia RS250
Aprilia RS250

Aprilia RS250
Aprilia RS250
Aprilia RS250
Aprilia RS250

Annak idején a RiDE magazin publikált egy összehasonlító tesztet az Aprilia RS250-ről. Ehhez hasonló, kétütemű gépeket felvonultató írás jelent meg itt is. Az igazán fanatikus érdeklődők az angol nyelvű cikkek közül csemegézzenek. Akinek szüksége lenne egy Aprilia RS250 owner's manual-ra, letöltheti innen. További honlapok: 1, 2, 3, 4, 5, 6.



Hozzászólások

Erre a cikkre olvasói visszajelzés még nem érkezett.




Ha mondandód van...

Tagként kell belépned ahhoz, hogy hozzászólhass a bloghoz.