Az olasz konstruktőrök ebbe a modellbe a Suzuki negyedliteres, V2-es, kétütemű erőforrását építették be, amelyet saját fejlesztésű vázzal, Brembo fékekkel, Showa villával és Sachs rugóstaggal fűszereztek meg. A motort Németországból
hoztam még a regisztrációs adó bevezetése előtt, érdeklődők
itt olvashatják a forgalomba helyezés nehézségeit. A paripáról tudni kell, hogy kizárólag pályahasználatra vásároltam, közúton nem akartam motorozni vele. Tavaly még alkalmam nyílt kivinni a gépet a Hungaroringre, az ott szerzett
tapasztalatokat röviden össze is foglaltam. A szezont követő hosszú téli estéket a motor már Dunakeszin töltötte, Aszalósék műhelyében. Ez idő alatt felkerült a biciklire egy Jolly Moto kipufogószett, a súlycsökkentés érdekében pedig leszereltünk a felesleges alkatrészeket. Ezt követően már csak egy alapos tisztogatás volt hátra.
Annak idején a RiDE magazin publikált egy összehasonlító
tesztet az Aprilia RS250-ről. Ehhez hasonló, kétütemű gépeket felvonultató írás jelent meg
itt is. Az igazán fanatikus érdeklődők az
angol nyelvű cikkek közül csemegézzenek. Akinek szüksége lenne egy Aprilia RS250 owner's manual-ra, letöltheti
innen. További honlapok:
1,
2,
3,
4,
5,
6.