Roland írta,
10 óra 26 perckor,
Lekváros bukta témakörben.
Erre a cikkre eddig
olvasói visszajelzés még nem
érkezett.
Ha hozzászólnál, itt megteheted!
Kovax olvasta nemrég a SportMotor fórumán:

"Személyes tapasztalatom szerint a 2CT (Michelin Pilot Power - a szerk.) utcára kiváló, még forszírozott tempó mellett is nagyon jól tapad. Viszont pályán, átlagos motoros kezeiben, a Hungaroringen, kb. 2:20-ig nyújt maximális tapadást és visszajelzést, az alatt amatőr, hobbiból pályán motorozóknak már nem nyújt kellő visszajelzést. Könnyen úgy járhatsz vele mint én, kb. 2:18 időnél a Mansell-ben visszajelzés nélkül kifordult alólam a vas... Általános vélemény, hogy a Michelin gumik kevésbé toleránsak a nem profi motorosokkal (profik 2:00-át is tudnak vele)! Szal ha biztosra akarsz menni, akkor Pirelli, Dunlop, Metzeler! Ez a saját véleményem, nem vitát szeretnék indítani, csak saját tapasztalataim alapján segíteni szeretnék!"

Forrás: www.michelin.co.uk

Alólam 2:23-nál fordult ki a Michelin Pilot Power (és nem vagyok benne biztos, hogy annál a ledöntött motornál, olyan erős kigyorsítást más, hasonló árkategóriájú Pirelli, Dunlop, Metzeler, vagy más gumi tolerált volna).





Roland írta,
8 óra 22 perckor,
Lekváros bukta témakörben.
Erre a cikkre eddig
olvasói visszajelzés még nem
érkezett.
Ha hozzászólnál, itt megteheted!
Az alábbi hajmeresztő történet a powerbikes.hu weboldalról származik. Tanulságos olvasmány a megfelelő védőöltözet fontosságáról és a modern orvostudomány lenyűgöző mivoltáról. Sajnos a bokára vonatkozó latin kifejezések, az Árpád kórházi viszonyok és a beszűkült bokamozgás valahonnan számomra is ismerősek voltak.

Figyelem! A cikk a nyugalom megzavarására alkalmas képeket tartalmaz. Megtekintés csak saját felelősségre!


2001. augusztus 2., kb. este 8 óra...

Lepencétől visszafelé nem sokkal, egy balosban történt. Kiengedtem egészen a szélére. Előző napokban eshetett, és valószínűleg egy kis sáros föld volt az út szélén, mert egy szemvillanás alatt elcsúszott az első kerék. Semmit sem tudtam tenni, meg még gyakorlatlan is voltam az RR-rel. A gép kicsúszott a fűre, nekem maradt az aszfalt. Pattantam kettőt, meg csúsztam is, de a bőrdzseki, sisak (Dainese, X-901) állták a sarat. Csak a farmer, meg a sportcipő nem. Aminek komoly következményei lettek. Dehát akinek ennyi esze van, hogy RR-en sportcipőben száguldozik... Az eredmény: nyílt bokaficam, darabos talus törés. A jobb bokám szabályosan letört tőből. A mentősök mikor kiértek, kb. 10 percig tanakodtak, hogyan rakjanak be a kocsiba. Vákuumágy, ideiglenes rögzítés, és ahogy beértünk a városba elmartam a nitrogén-oxidulos álarcot. Rázott a kocsi rendesen. Köszönjük Demszky úr, az utak remekek Budapesten! Irány az Árpád kórház...

Nézd meg nagyban is!
Forrás: powerbikes.hu

A bokám széttört rendesen, a külső artéria elszakadt. Az ízületek és az ízületi készülékek a lepencei úton maradtak. Mivel az Árpád kórház akkor ügyeletes volt, várnom kellett egy keveset. A takarító néni, aki akkor éppen ügyeletes volt, mikor körbeért a folyosón, mindig zsörtölődött mellettem, hogy mekkora vértócsát kell feltakarítania. Aztán hajnali kettő tájban bekerültem a műtőbe. Ahol Dr. Bleuer Dr. Gergely Péter felügyelete mellett helyrerakta a szétesett ízületet és rögzítette egy külső fixateurrel (köszönet fáradtságos munkájukért). Spinál érzéstelenítés mellett (injekció a gerincbe). Az aneszteziológust én tartottam szóval, hogy el ne aludjon. Már több, mint 24 órát volt talpon. Mikor kitoltak a műtőből, már pirkadt...

» Még nincs vége, olvass tovább!




Roland írta,
11 óra 33 perckor,
Lekváros bukta témakörben.
Erre a cikkre eddig
olvasói visszajelzés még nem
érkezett.
Ha hozzászólnál, itt megteheted!
Jorge Lorenzo hatalmasat repült Kínában az FP1-en. Az első kerék elkönnyülése, a spanyol pilóta testsúlyáthelyezése és az erős gázadás olyan kombinációt eredményezett, amelyet a hátsó gumi tapadása már nem tudott tolerálni. A hátsó rugóstag szokatlanul nagy mértékben ült össze, emiatt sikerült ilyen látványosra a katapult.

Forrás: motogp.com

Az esésről készült felvételt az olasz csapattárs a boxból nézte végig. Gonosz nyelvek szerint miután Rossi megtörölte izzadt homlokát, arcát a rongyba temetve arra gondolt: "Látod b...meg, ez mégse kettőötven!". Uccio fejében viszont más gondolatok cikáztak: "Vajon a miénkbe is ezt a sz.r traction control-t szerelték?".

Forrás: Motion_Blur

A legfrissebb értesülések szerint a spanyol mégis rajthoz állhat a vasárnapi nagydíjon.