Milestone.hu - F?oldal
 
Roland írta,
10 óra 26 perckor,
Lekváros bukta témakörben.
Erre a cikkre eddig
olvasói visszajelzés még nem
érkezett.
Ha hozzászólnál, itt megteheted!
Kovax olvasta nemrég a SportMotor fórumán:

"Személyes tapasztalatom szerint a 2CT (Michelin Pilot Power - a szerk.) utcára kiváló, még forszírozott tempó mellett is nagyon jól tapad. Viszont pályán, átlagos motoros kezeiben, a Hungaroringen, kb. 2:20-ig nyújt maximális tapadást és visszajelzést, az alatt amat?r, hobbiból pályán motorozóknak már nem nyújt kell? visszajelzést. Könnyen úgy járhatsz vele mint én, kb. 2:18 id?nél a Mansell-ben visszajelzés nélkül kifordult alólam a vas... Általános vélemény, hogy a Michelin gumik kevésbé toleránsak a nem profi motorosokkal (profik 2:00-át is tudnak vele)! Szal ha biztosra akarsz menni, akkor Pirelli, Dunlop, Metzeler! Ez a saját véleményem, nem vitát szeretnék indítani, csak saját tapasztalataim alapján segíteni szeretnék!"

Forrás: www.michelin.co.uk

Alólam 2:23-nál fordult ki a Michelin Pilot Power (és nem vagyok benne biztos, hogy annál a ledöntött motornál, olyan er?s kigyorsítást más, hasonló árkategóriájú Pirelli, Dunlop, Metzeler, vagy más gumi tolerált volna).





Roland írta,
8 óra 22 perckor,
Lekváros bukta témakörben.
Erre a cikkre eddig
olvasói visszajelzés még nem
érkezett.
Ha hozzászólnál, itt megteheted!
Az alábbi hajmereszt? történet a powerbikes.hu weboldalról származik. Tanulságos olvasmány a megfelel? véd?öltözet fontosságáról és a modern orvostudomány leny?göz? mivoltáról. Sajnos a bokára vonatkozó latin kifejezések, az Árpád kórházi viszonyok és a besz?kült bokamozgás valahonnan számomra is ismer?sek voltak.

Figyelem! A cikk a nyugalom megzavarására alkalmas képeket tartalmaz. Megtekintés csak saját felel?sségre!


2001. augusztus 2., kb. este 8 óra...

Lepencét?l visszafelé nem sokkal, egy balosban történt. Kiengedtem egészen a szélére. El?z? napokban eshetett, és valószín?leg egy kis sáros föld volt az út szélén, mert egy szemvillanás alatt elcsúszott az els? kerék. Semmit sem tudtam tenni, meg még gyakorlatlan is voltam az RR-rel. A gép kicsúszott a f?re, nekem maradt az aszfalt. Pattantam kett?t, meg csúsztam is, de a b?rdzseki, sisak (Dainese, X-901) állták a sarat. Csak a farmer, meg a sportcip? nem. Aminek komoly következményei lettek. Dehát akinek ennyi esze van, hogy RR-en sportcip?ben száguldozik... Az eredmény: nyílt bokaficam, darabos talus törés. A jobb bokám szabályosan letört t?b?l. A ment?sök mikor kiértek, kb. 10 percig tanakodtak, hogyan rakjanak be a kocsiba. Vákuumágy, ideiglenes rögzítés, és ahogy beértünk a városba elmartam a nitrogén-oxidulos álarcot. Rázott a kocsi rendesen. Köszönjük Demszky úr, az utak remekek Budapesten! Irány az Árpád kórház...

Forrás: powerbikes.hu

A bokám széttört rendesen, a küls? artéria elszakadt. Az ízületek és az ízületi készülékek a lepencei úton maradtak. Mivel az Árpád kórház akkor ügyeletes volt, várnom kellett egy keveset. A takarító néni, aki akkor éppen ügyeletes volt, mikor körbeért a folyosón, mindig zsörtöl?dött mellettem, hogy mekkora vértócsát kell feltakarítania. Aztán hajnali kett? tájban bekerültem a m?t?be. Ahol Dr. Bleuer Dr. Gergely Péter felügyelete mellett helyrerakta a szétesett ízületet és rögzítette egy küls? fixateurrel (köszönet fáradtságos munkájukért). Spinál érzéstelenítés mellett (injekció a gerincbe). Az aneszteziológust én tartottam szóval, hogy el ne aludjon. Már több, mint 24 órát volt talpon. Mikor kitoltak a m?t?b?l, már pirkadt...

» Még nincs vége, olvass tovább!




Roland írta,
11 óra 33 perckor,
Lekváros bukta témakörben.
Erre a cikkre eddig
olvasói visszajelzés még nem
érkezett.
Ha hozzászólnál, itt megteheted!
Jorge Lorenzo hatalmasat repült Kínában az FP1-en. Az els? kerék elkönnyülése, a spanyol pilóta testsúlyáthelyezése és az er?s gázadás olyan kombinációt eredményezett, amelyet a hátsó gumi tapadása már nem tudott tolerálni. A hátsó rugóstag szokatlanul nagy mértékben ült össze, emiatt sikerült ilyen látványosra a katapult.

Forrás: motogp.com

Az esésr?l készült felvételt az olasz csapattárs a boxból nézte végig. Gonosz nyelvek szerint miután Rossi megtörölte izzadt homlokát, arcát a rongyba temetve arra gondolt: "Látod b...meg, ez mégse kett?ötven!". Uccio fejében viszont más gondolatok cikáztak: "Vajon a miénkbe is ezt a sz.r traction control-t szerelték?".

Forrás: Motion_Blur

A legfrissebb értesülések szerint a spanyol mégis rajthoz állhat a vasárnapi nagydíjon.